dimecres, 29 de setembre del 2010

Aclariment sobre el sopar del 15 d'octubre

Per un error meu, quan vaig estar preparant aquest sopar vaig creure que en Felip Puig i assistiria però la realitat és que no ho farà. L'error és meu i tant sols meu. Al comentar-ho amb la seva Secretaria i parlar d'altres temes vaig prendre malament les dades i per tant em va portar a indicar que hi seria.

Us demano excuses a tothom. 

De totes formes el sopar segueix en marxa, el tema serà el previst i amb els ponents indicats. Espero la vostra assistència ja que és un món apassionant i sobre tot per les persones que hagin de prendre càrrecs de responsabilitat política a partir del proper més de maig. 

Deixo l'enllaç de l'article on hi ha la convocatòria d'aquest sopar. http://soparstertulies.blogspot.com/2010/09/el-sopar-del-proper-15-doctubre-de-2010.html

Espero poder-vos saludar el proper dia 15. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada