dilluns, 22 de febrer del 2010

El menú pel sopar del 26 de febrer


Ja tinc el menú pel sopar de divendres, el segon de Sopars & Tertúlies. Aquest cop el que faig és posar-lo perquè em digueu quines són les vostres preferències i així dijous al vespre ja el puc deixar encarregat.
Està composat per tres primers, a escollir entre:
Amanida de bacallà confitat amb olives de calamata
Raviolis de iogurt amb salsa de tòfona
Crema de verdures amb rostes
Per tres segons, també a escollir entre:
Filet Ibèric a la pebre verda
”Pargo” a la planxa amb verduretes
Costelletes de cabrit a la milanesa amb salsa rocafort
Per acabar es podrà triar entre tres postres, però això ja ho fem en el moment. Sabeu que els cafès estan inclosos i el preu, com el darrer dia, és de 25€.
Prego que en aquest mateix apunt, feu un comentari amb les vostres preferències i així avancem feina.
Voldria advertir que per aquest sopar s’ha apuntat de moment poca gent. No sé si és per manca d’interès o perquè aquesta proposta de sopars amb tertulià no us agrada. Per tant agrairé m’ho feu saber ja que els previstos per març i abril ja no els farem a no ser que uns quants si vulgueu però llavors ja no els convocaré via bloc sinó per altres mitjans.
Sóc conscient que pels que residiu lluny de Sant Cugat és un problema de viatge, però ja vaig comentar que es podrien fer a altres indrets. Tant sols cal que algú proposi un ponent i un lloc . Crec que la part més important de la idea és la trobada entre persones i a més, si podem gaudir d’una bona estona amb algú que ens pugui transmetre les seves experiències, sempre pot resultar millor.
Cal comptar que en aquest lloc ens faciliten una sala per nosaltres i amb una taula en la que estem tots a la vista. No és una taula llarga, que tant sols permet comunicar-se amb els de davant i els del costat. D’aquesta forma, tothom queda a la vista de tothom. I si el nombre és més reduït, la taula pot ser rodona amb una capacitat de 14 persones. Per tant, els que vulgueu fer-ho en altres llocs compteu amb aquestes condicions per tal de trobar un lloc similar.
De moment res més. Espero la tria dels menús.  



7 comentaris:

  1. Seria una llàstima no continuar amb aquest projecte. Pot ser la gent no hi està acostumada als sopars amb tertúlies. Twitter es una bona eina de difusió, per aixó es extrany la poca gent que s'apunta.

    Esperem que aixó prosperi. Mentrestan, aquesta es la meva tria:

    Raviolis de iogurt amb salsa de tòfona
    Filet Ibèric a la pebre verda

    Gràcies Miquel.

    ResponElimina
  2. Estic totalment d'acord amb el David Hernández. Trobo que és una fantàstica idea i els que sabeu a què em dedico, també sabeu els meus horaris, així com el lloc des d'el que vinc. Però tot i això, espero no perdre'm cap sopar perquè trobo que és una manera molt agradable de conèixer persones i experiències d'allò més variat.

    La meva elecció és:

    1er. Raviolis de iogurt amb salsa de tòfona
    2on. Filet Ibèric a la pebre verda

    Espero que al llarg d'aquests dies la llista creixi i divendres siguem força gent.

    Fins divendres!!

    ResponElimina
  3. Coincideixo plènament amb en David. Seria una llàstima no continuar. Aquestes iniciatives costen d'arrencar però cal perseverar.

    El tenir properes dates i ponents pot ajudar a arreglar agendes. Com bé dius, es tracta de passar una bona estona.

    Segur que tirarà endevant, perquè la idea és bona i l'empenta molta.

    Gràcies Miquel i no et desanimis.

    La meva tria:
    Amanida de bacallà confitat amb olives de calamata
    Costelletes de cabrit a la milanesa amb salsa rocafort

    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Que més es pot dir ja, que no hagin dit els Davids i el Jordi, ànims i endevant!!

    La meva tria:
    Amanida de bacallà confitat amb olives de calamata
    Costelletes de cabrit a la milanesa amb salsa rocafort

    Una abraçada

    Quim Loras.

    ResponElimina
  5. Doncs jo aquest cop faltaré :-( tinc un sopar maridatge al priorat de banyeres... se m'acumula la feina... per la pròxima... passeu-vos-ho bé, ja explicareu...

    Ramon

    ResponElimina
  6. Serem 2. Vindré acompanyat de la meva dona. I del menú triem.
    - 2 crema de verdures amb rostes
    - costelles de cabrit a la milanesa SENSE salsa rocafort! (siusplau)
    - filet ibèric a la pebre verda.

    ResponElimina
  7. Hola,

    Aquesta vegada serem 3.

    - 3 crema verdura
    - 1 Costelletes de cabrit
    - 2 Costelletes de cabrit (sense salsa!). Gràcies

    Fins demà,

    Enric

    ResponElimina